آزمایش دی. ان.ای. هِتلر نشان داد که وی در واقعیت کی بوده.3
ترجمهء خلیل وداد ترجمهء خلیل وداد

به نقل از منابع روسی

یادداشت مترجم:

در میان شخصیتهای سده بیستم شاید کسی به اندازهء آدولف هِتلر مانند خشن ترین چهره ی آن قرن ثبت تاریخ نباشد. او و حزب فاشیستی ناسیونال- سوسیالیست اش (حزب نازی) به سرکوبی گروهی مخالفان و بویژه یهودی ستیزی (انتی سمیتیزم) شهره بوده و در عمل طراح و عامل جنگ دوم جهانی بشمار میروند. مهمترین اصل در ایدیولوژی نازیسم این بود که آنها ملت جرمن را آریایی بالاتر از همه وخالص دانسته و برتر از همه اقوام و ملل جهان میپنداشتند. هتِلر و ایادی اش اقوام غیر آلمانی شامل یهودان، جتها (سیگانها)، سلاویاییها (شامل  روسها، اوکرایینیها، یوگوسلاویاییها، پولندیها، روسهای سفید و غیره) و مردمان افریقا و آسیا را پستتر از آلمانیها دانسته و تیوری تصفیه نژادی و خالص نگه داشتن نژاد «برتر» خویش را برمبنای قتل و کشتار مجاز میدانستند.

 هتِلر وهوادارانش میپنداشتند که عامل بدبختیهای دنیا و اروپا یهودان اند و باید از صفحهء هستی نابود شوند. امروز سالها پس از نابودی آدولف هتِلر توسط دانشمندان هویدا شده که او برغم ادعای مبنی بر آریایی بودن خالصش در وجود خود خون یهودی داشته است. جالب اینست که تحت تأثیر ایدیولوژی نازیسم در افغانستان آنزمان نیز افرادی زیادی در دستگاه جبار حاکمه شامل ظاهرشاه، هاشم خان وشاه محمود خان طبل هواداری از هتِلر را زده و تیوری برتری نژادی پشتونها (همانند نژاد آریایی) بر دیگر اقوام افغانستان را بشدت تطبیق میکردند. که وجود زبان پشتو بحیث یگانه زبان رسمی افغانستان تا سال 1961 میلادی گواه آن است. و این در حالی بود که شاه، عموها و عمو زادگانش (بویژه سرداران محمد داوود و محمد نعیم) و اکثریت خاندان سلطنتی با تکلم بزبان پشتو مشکل داشته و یا آنرا اصلاً بلد نبودند. مطابق به اسناد محرم نشر شده پیرامون جنگ دستگاههای استخباراتی خارجی در افغانستان و هند در زمان جنگ جهانی دوم در کتاب «جنگ و جاسوسی در کابل، چپاولگران از بازی خارج میشوند»، نوشتهء یوری کوزنتس، مترجم پرویز آرزو، زمستان 1382، نشر کانون فرهنگ و هنر افغانستان، افراد عالیرتبهء کشوری و نظامی آتی از جواسیس استخبارت آلمان و مبلغان تیوری نازیسم در افغانستان آنزمان (سال 1942 م.) بودند: 

«جنرال «مصطفی خان» رییس بخش عملیات (اوپراسیون) وزارت جنگ(حربیه)، «محمد انور خان» رئیس استخبارات، «محمد غوث خان» دستیار کمیسیون تحقیق و بازرسی وزارت جنگ، «سلطان احمد خان» قوماندان بخش سواره نظام اردو، «حسین خان» رئیس کورس عالی افسران و «شاه محمود خان» وزیر جنگ(حربیه) افغانستان. همچنان شخص «هاشم خان» صدراعظم افغانستان، «نعیم خان» معاون صدارت عظمی و «داوو خان» فرمانده (قول) اردوی مرکزی در همآهنگی با آلمانها موضع ضد شوروی و ضد انگلیسی داشتند.»1.

همچنان در همین کتاب به نقل از جاسوس آلمانی در کابل «راسموس» آمده که: «دولت کنونی افغانستان موضع دوستانه ای نسبت به آلمان دارد و حتی گاه به گاه در تأمین و رساندن اطلاعات در مورد هندوستان به ما یاری می رساند.»2

با این مقدمه توجه خوانندگان را به ترجمهء زیر جلب میکنم.

 

خلیل وداد، هالند، دسامبر 2010 م.

 

 

در نتیجهء آزمایش دی. ان.ای.* خویشاوندان آدولف هِتلر هویدا شد که وجود یهودان و افریقاییان در میان اسلاف وی ممکن است. در این مورد روزنامه یوروشلیم پوست با اتکأ به نتایج کار دانشمندان نوشته است.

محققان این آزمایش ژان پول مالدیرس ژورنالیست بلژیکی و مؤرخ مارک ویرمیرن میباشند. آنها نمونه های بزاق (آب دهن) تقریباً چهل نفر را که با دیکتاتور آلمانی به اندازه های گونه گون پیوند خویشاوندی داشتند، گرفتند. یکی از اینها کشاورزی گمنام که در اتریش زندگی مینماید و پسر عموی هتِلر است، بود.

در نتیجهء آزمایشِ نمونه های دی.ان.ای. معلوم شد که هتِلر با نمایندگانِ همان اقوام و ملیتهایی که دشمنی ایدیولوژیکی داشت، قرابت داشته. در حال حاضر دانشمندان هنوز هم به شخصیت آدولف هتِلر علاقمند بوده و همه چیز مرتبط با وی را تحقیق میکنند. چنانچه در همین نزدیکیها یک مؤرخ برتانوی براساس مطالعهء نامه ها و روزنوشتهای مربوط به هتِلر نوشت که همختمدتی هایش که با او در جبهات جنگ اول جهانی میرزمیدند، به وی لقب «خوک عقب جبهه»** را داده بودند.

 

*****

 

 

 

1- کاتب متذکره صفحهء 62.

2. همنجا ص. 62.

3 . (По материалам сайта vz.ru)

Анализ ДНК показал, КЕМ на самом деле был Гитлер!

http://www.directadvert.ru/news/txt/?id=8944&nnn_id=15051537

*- دسوکِرابونوکلایک اسید- (بطور مخفف دی. ان.ای.) ماده یی که در کروموزونهای همه ارگانیسمهای زنده وجود دارد. (مترجم)

**- این لقب ظاهراً بخاطر ترس و فرار هتِلر از خط مقدم جبهات جنگ به او داده شده بود. (مترجم).


December 12th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
علمي و معلوماتي